Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket vásárlás előtt. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. Szolgáltató adatai

A szolgáltató neve: C4W Kft.
A szolgáltató székhelye: 2011 Budakalász Szalonka utca 10.
Adószáma: 26118994-2-13
Nyilvántartási száma: 13-09-189010
Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: Magyar
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info.yogadoro@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36309374984
Szállítási partnerek: Foxpost csomagküldő szolgálat
Személyes átvételi lehetőség: Van.
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 1-3 munkanap
Webáruház domain neve: yogadoro.hu

 

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató megtekintéséhez kattintson az alábbi url címre: 

Adatvédelmi nyilatkozat (yogadoro.hu)

 

2. Panaszügyintézés

Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felmerülő Vásárlói panaszokat, illetve kifogásokat békés úton rendezze.

Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok

Levelezési cím: C4W Kft., 2011 Budakalász Szalonka utca 10.
Elektronikus levelezési cím: info.yogadoro@gmail.com
Telefonszám: (+36)30/937-49-84

Az Eladó garantálja, hogy a beérkezett panaszokat 30 napon belül feldolgozza és megválaszolja. További panaszügyintézéssel kapcsolatos tudnivalók és tájékoztató jelen dokumentum 11. pontjában érhető el. Amennyiben a felmerült panaszt illetve kifogást a felek egymás között nem tudják békés úton rendezni, a Vásárló jogorvoslattal élhet mellyel kapcsolatos tudnivalókat jelen dokumentum 16. pontjában ismerhet meg.

3. Tárhely szolgáltató

Tárhely szolgáltató cégnév: ShopRenter.hu Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Tárhely szolgáltató székhely / cím: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Tárhely szolgáltató e-mail cím: info@shoprenter.hu

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

4.1. A webáruházban található sportruházati termékek megrendelése online, a yogadoro.hu domain néven elérhető webáruházon felületén keresztül biztosított. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

4.2. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.3. Amennyiben az esetlegesen technikai vagy adminisztrációs okból kifolyólag hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.4. Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnak. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

5. Vásárlás menete

5.1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

5.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

5.3. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, vendégként. Webáruházunk az EU 2018/302 rendelettel összhangban nem alkalmaz terület alapú korlátozást illetve eltérő árazást. A megrendelt termék(ek) kiszállítását kizárólag magyarországi címre vállaljuk jelenleg.

6. Rendelés menete

6.1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

6.2. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.

6.3. Amennyiben nem igényel további terméket vásárolni, kattintson a Tovább a pénztárba” gombra. További termékek kosárba helyezéséhez válassza a „Vásárlás folytatása” gombot. Az egyes termékek törölhetőek a „Törlés” gombra kattintva, illetve a mennyiségük is módosítható a mennyiség oszlop „+ , -” gombok használatával.

6.4. Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, elfogadja a szállítási ajánlatot majd kiválasztja a szállítási/fizetési módot, amelynek típusai a következők: 

6.4.1.  Szállítási költség:

A szállítási díj csomagautomatába:  bruttó 1099 Ft
A szállítási díj házhozszállítás esetén: bruttó 1690 Ft
A csomagok szállítását a FoxPost csomagküldő cég végzi. 

A szállítási díj két szett rendelése esetén ingyenes.

6.4.2. Fizetési módok:

Fizetés utalással:  Amennyiben a megrendelt termék FoxPost automatában vagy házhozszállítással kerül kiszállításra, a csomag ellenértékét utalással kérjük rendezni díjbekérő alapján.

Fizetés utánvéttel készpénzben: Amennyiben a megrendelt termék személyes átvétellel kerül kiszállításra, a Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét készpénzben rendezni a csomag átvételekor. 

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

7.1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozására a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

7.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül (az akciós időszakokban a határidő meghosszabbodhat).

7.3. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

7.4. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

8. Elállás joga

8.1. A vásárlási szerződéstől való elállás 

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az eladó fenntartja a megrendelés elutasításának jogát, abban az esetben, ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel. Ilyen esetben az eladó értesíti a vásárlót azzal a céllal, hogy megoldást találjon a vásárló igényeinek kielégítésére. A vásárlónak joga van elállni a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül a 102/2014-es törvénycikk szerint és további, a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az eladónak. Ezen határidőn belül a vásárlónak joga van az árut kicsomagolni és kipróbálni, hogy meggyőződjön az áru jellegéről, tulajdonságairól, használhatóságáról. 

A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani e-mailben az info.yogadoro@gmail.com e-mail címre, amelyben továbbá fel kell tüntetni a rendelés számát és a vásárló bankszámlaszámát is. A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a vásárló a határidő lejárta előtt elküldi.

A vásárló, aki eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét. (Az áru visszaküldésének szállítási költsége és a szállítás során keletkezett sérülés kockázata a vásárlót terheli). A szerződéstől való elállás esetén az eladó az értesítés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszatéríti a vásárlónak a vételárat a vásárló bankszámlájára, kivéve ha valamilyen oknál fogva nem érkezett vissza a visszaküldött termék az eladóhoz. (102/2014 törvénycikk, § 9.2)

A visszaküldött árunak teljesítenie kell a következő feltételeket:

  • A terméknek alaposan be kell lennie csomagolva, hogy ne sérüljön meg.

  • A termék nem lehet használt.

  • A termék nem lehet hiányos.

  • A terméket visszaküldeni a vásárlási bizonylattal együtt kell.

  • Kérjük, ne küldje a terméket utánvételes küldeményként, mert abban az esetben nem fogjuk tudni átvenni azt.

  • Személyes kézbesítés esetén az időpontot előre le kell egyeztetni.

A vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során. 

Az eladó kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén

Az eladó késedelem nélkül, 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, amikor értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerződéstől. A visszatérítést a vásárló által megadott bankszámlára teljesíti, kivéve, ha az ettől való eltérést a vásárló kifejezetten kéri és amennyiben a vásárló az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen más díj nem terheli.

A fogyasztó kötelezettségei a szerződéstől való elállás esetén

A fogyasztó legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amelyen értesítette a kereskedőt a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről, visszaküldi az árukat vagy átadja azokat az eladónak vagy az eladó által az áruk átvételére felhatalmazott személynek. A fogyasztó a határidőt akkor tartja be, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi az árukat.
A vásárló teljeskörűen felelős azon számlaadatok helyességért és teljességért, amelyeket a pénzbeli visszatérítéshez megad. Amennyiben hibás adatokat adott meg, az eladó nem vállal felelősséget a helytelen adatokból adódó hibákért.

9. Szavatosság

9.1.Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett. 

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

9.2. Kellékszavatosság

9.2.1. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

9.2.2. Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Felhasználó az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

9.2.3. Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

9.2.4. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.3. Termékszavatosság

9.3.1. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatosság jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

9.3.2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

9.3.3. Mely esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.3.4. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatosság igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

9.3.5. Milyen határidőben érvényesítheti az igényét a Felhasználó?
Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

9.3.6. A forgalmazó mely esetekben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha az alábbiak egyikét bizonyítani tudja:
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető,
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered,
- ha az áru hibája a vásárló által okozott mechanikus sérülés,
- ha a hiba az áru nem szakszerű használata, kezelése, elhanyagolása miatt keletkezett,
- ha a hiba az áru túlzott terhelése vagy az áru szokásos használatának általános elveivel ellentétes használat miatt keletkezett,

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szolgáltató nem tartozik továbbá szavatossággal az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A reklamációról értesítheti az eladót e-mailben az info.yogadoro@gmail.com e-mail címen, telefonon: +36/30-937-49-84 vagy postai úton. Reklamáció vagy csere esetén a következő címre küldjék a leveleket és termékeket:

C4W Kft.
2011. Budakalász, Szalonka utca 10.

10. Eljárás szavatossági igény esetén

10.1. Fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

10.2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

10.3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

10.4.  A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni és a jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

10.5. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

10.6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

11. Panaszkezelés rendje

11.1. Áruházunk célja, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis panasza támad a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

11.2. Szolgáltató a panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panaszkezeléssel nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Amennyiben a panaszt elutasította, álláspontját részletesen megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. Panaszának elutasítása esetén hatósági vagy békéltető testület eljárást kezdeményezhet, az alábbiak szerint:

11.5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztónak panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:


Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszáma: (72) 507-154

Név: dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Név: dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Név: dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Név: dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Név: dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Név: Vasas László

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 303-304. szoba.

Telefonszáma: (36) 20/373-2570

Név: Fancsalszkiné Szabó Edit

E-mail cím: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu


Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (36) 34-513-010

Név: dr. Bures Gabriella 

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4. fsz 14.

Telefonszáma: (+36) 32-520-860

Név: dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;



Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.

Telefonszáma: (+36 1) -792-7881 

Név: dr.  Koncz Pál

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefonszáma: (+36)-82-501-000

Név: dr.  Csapláros Imre

E-mail cím: skik@skik.hu
 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (+36)-42-420-180

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe:  7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (+36)-74-411-661

Név: Mónus Gréta

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc u. 23.

Telefonszáma: (+36)-94-312-356

Név: dr. Kövesdi Zoltán László

E-mail cím: bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefonszáma: (+36) 88 814-111

Név: dr.  Herjavecz Klára

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefonszáma: (+36) 92-550-513

Név: Kocsis Éva Dorina

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

12. Vegyes rendelkezések

12.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.

12.2. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak arra vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

12.3. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

12.4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 



 

 






 

 

 

Az oldal tetejére